Fontijn gaat met VARIOVAC voor Duitse gründlichkeit
bron: FoodPro Network
BORNE - Van Uhm BV is de exclusieve dealer voor VARIOVAC dieptrekmachines in Nederland. Onlangs is er een machine geleverd bij Fontijn.
Horecaslagerij Fontijn uit Weesp is ruim 120 jaar een begrip in Amsterdam en omstreken. Dit echte familiebedrijf wordt momenteel gerund door Wim Fontijn die met zijn uitstekende team ervoor zorg draagt dat zijn klanten dagelijks worden voorzien van kwaliteitsvlees. Een snelle levering, flexibiliteit en vooral kwaliteit staan bij Fontijn hoog in het vaandel.
Ook bij de keuze voor machines wordt op deze pijlers gelet. Onlangs investeerde Fontijn in een nieuwe VARIOVAC dieptrekmachine type Optimus 35 bij Van Uhm BV. Deze dieptrekmachine van Duitse makelij is standaard voorzien van een ruim pakket aan handige opties, zoals bijv. een automatisch kettingsmeersysteem, snelle malwissel en het unieke rapid air vormsysteem. Middels dit uniek gepatenteerde systeem maakt Variovac het mogelijk dat de folie snel gevormd wordt zonder voorverwarmen. Hierdoor is de machine sneller, maar is ook de inlegzone ruimer doordat voorverwarming niet meer nodig is.
Het eerlijke advies van verkoopadviseur Mark en een referentiebezoek bij een collega deed Fontijn besluiten om te investeren in de VARIOVAC. De machine draait sinds begin 2016 zonder problemen bij Fontijn en men is dan ook zeer te spreken over de Variovac Optimus 35. ‘De machine is degelijk gebouwd, eenvoudig te bedienen, de Duitse gründlichkeit straalt ervan af en dat maakt het ook een prettige machine om mee te werken. Al met al een goede keus” geeft directeur Wim Fontijn aan.
Laatste nieuws
-
18 okt Whole Foods over food trends in 2025
-
18 okt Nestlé kan via enzymatisch proces suikergehalte in reeks producten verlagen
-
18 okt Normec Foodcare introduceert de training Leveranciersaudit
-
18 okt Vraag en aanbod effectief afstemmen in de AGF-sector
-
17 okt Nestlé stelt omzetprognose naar beneden bij door zuinige consument
-
17 okt Meer omzet voor Sligro
-
17 okt Kennisevent: Optimale marketing van je product vs. misleiding van de consument
-
17 okt Melkconsumptie in Nederland daalt en gebruik van kaas en kwark neemt toe
-
16 okt United Dutch Breweries overgenomen door Brouwerij Martens
-
16 okt Nathalie Guillaume neemt het Fevia-voorzitterschap over van Anthony Botelberge
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan