Heineken: te veel sponsoren op Olympische Spelen
15 aug 2016 12:59
bron: foodpro
bron: foodpro
RIO DE JANEIRO – Sponsoring topman Hans Erik Tuijt van Heineken is van mening dat er te veel sponsoren zijn op de Olympische Spelen. Hierdoor komt de impact van het sponsoren onder druk te staan, aldus Tuijt tegen persbureau Bloomberg.
‘Al die sponsors, groot en klein, gebruiken nu het logo met de vijf ringen en de mensen zien zien het onderscheid niet. Ik denk dat ze een punt hebben’, aldus Tuijt.
In totaal zijn er 60 grote sponsoren bij de Olympische Spelen betrokken. Volgens Tuijt ondermijnt dit de impact van grote sponsors als Coca-Cola en Procter & Gamble. In totaal haalt het IOC zo'n 5,6 miljard aan sponsoring en uitzendrechten binnen.
Bron: Bloomberg
Laatste nieuws
-
18 okt Whole Foods over food trends in 2025
-
18 okt Nestlé kan via enzymatisch proces suikergehalte in reeks producten verlagen
-
18 okt Normec Foodcare introduceert de training Leveranciersaudit
-
18 okt Vraag en aanbod effectief afstemmen in de AGF-sector
-
17 okt Nestlé stelt omzetprognose naar beneden bij door zuinige consument
-
17 okt Meer omzet voor Sligro
-
17 okt Kennisevent: Optimale marketing van je product vs. misleiding van de consument
-
17 okt Melkconsumptie in Nederland daalt en gebruik van kaas en kwark neemt toe
-
16 okt United Dutch Breweries overgenomen door Brouwerij Martens
-
16 okt Nathalie Guillaume neemt het Fevia-voorzitterschap over van Anthony Botelberge
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan