Vrumona gaat in fruit- en groentesappen samen met Naturalicious
bron: foodpro
BUNNIK – Frisdrankfabrikant Vrumona heeft een samenwerkingsverband van vijf jaar ondertekend met Naturalicious over het op de markt brengen van cold-pressed groente- en fruitsappen. Aldus beide bedrijven in een gezamenlijk persbericht:
‘De samenwerking tussen Naturalicious en Vrumona sluit aan op de gedeelde ambitie om consumenten verantwoorde en gezonde drankkeuzes aan te kunnen bieden. Vrumona is in Nederland leverancier en bottelaar van frisdranken en zet continu innovaties in de markt die inspelen op deze behoefte aan een verantwoorde keuze’.
‘ Naturalicious heeft de juices die in juice bars zo populair zijn doorontwikkeld en door middel van speciale high pressure technologie (HPP) geschikt gemaakt om te bottelen. Deze technologie maakt het mogelijk om alle gezonde ingrediënten te behouden en de bacteriën die bederf veroorzaken onschadelijk te maken. Doorgaans wordt pasteurisatie (verhitting) gebruikt om groente- en fruit juices langere tijd goed te houden, maar daarbij gaan veel van de gezonde voedingswaarden van de juices verloren. Dat is bij de juices van Naturalicious niet het geval.’
Naturalicious gaat gebruik maken van het distributienetwerk van Vrumona. Lieke Westendorp (Vrumona): ‘Voortbordurend op onze overtuiging om de Nederlandse consument gezonder te laten drinken, zijn we buiten Vrumona op zoek gegaan naar partners die dit samen met ons nog verder kunnen versnellen. Nog geen twee maanden geleden kwamen wij in contact met Naturalicious® dat als een van de weinigen een gevarieerde en onderscheidende productlijn aanbiedt.’
Naturalicious-producten werden tot op heden al verkocht via het internet. Bekijk de website van Naturalicious hier.
Laatste nieuws
-
18 okt Whole Foods over food trends in 2025
-
18 okt Nestlé kan via enzymatisch proces suikergehalte in reeks producten verlagen
-
18 okt Normec Foodcare introduceert de training Leveranciersaudit
-
18 okt Vraag en aanbod effectief afstemmen in de AGF-sector
-
17 okt Nestlé stelt omzetprognose naar beneden bij door zuinige consument
-
17 okt Meer omzet voor Sligro
-
17 okt Kennisevent: Optimale marketing van je product vs. misleiding van de consument
-
17 okt Melkconsumptie in Nederland daalt en gebruik van kaas en kwark neemt toe
-
16 okt United Dutch Breweries overgenomen door Brouwerij Martens
-
16 okt Nathalie Guillaume neemt het Fevia-voorzitterschap over van Anthony Botelberge
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan