Consument ontwerpt etiket Fanta
05 jul 2016 11:59
bron: foodpro
bron: foodpro
AMSTERDAM - Fanta roept klanten op om ontworpen etiketten te delen via Instagram en Facebook met #fantasie. Inzendingen maken wekelijks kans op sneakers of een T-shirt met daarop hun eigen ontwerp. De overall-winnaar zal zijn of haar ontwerp levensgroot terugzien op een scherm op de Ziggo Dome in Amsterdam.
Gijs Brons, Brand Manager NL Fanta & Sprite zegt dat de actie eerder in Duitsland een groot succes was. ‘Onder het motto ‘Duitsland heeft meer fantasie nodig’ stuurden consumenten massaal nieuwe etiketten in. Er werden zelfs complete muurschilderingen gemaakt. Ik ben heel benieuwd of de Nederlandse Fanta-fans ook hun fantasie de vrije loop laten en dit met ons gaan delen.’
Laatste nieuws
-
18 okt Whole Foods over food trends in 2025
-
18 okt Nestlé kan via enzymatisch proces suikergehalte in reeks producten verlagen
-
18 okt Normec Foodcare introduceert de training Leveranciersaudit
-
18 okt Vraag en aanbod effectief afstemmen in de AGF-sector
-
17 okt Nestlé stelt omzetprognose naar beneden bij door zuinige consument
-
17 okt Meer omzet voor Sligro
-
17 okt Kennisevent: Optimale marketing van je product vs. misleiding van de consument
-
17 okt Melkconsumptie in Nederland daalt en gebruik van kaas en kwark neemt toe
-
16 okt United Dutch Breweries overgenomen door Brouwerij Martens
-
16 okt Nathalie Guillaume neemt het Fevia-voorzitterschap over van Anthony Botelberge
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan