Aldi voegt Blue Band, Calvé, Unox en Lipton Ice Tea aan assortiment toe
23 jun 2016 08:27
bron: foodpro
bron: foodpro
ROTTERDAM – De Unilever merken Blue Band, Calvé, Unox en Lipton Ice Tea komen nu ook in de schappen bij Aldi te liggen. Aldi neemt steeds meer A-merken op in zijn assortiment. In Duitsland doet Aldi dit al op veel grotere schaal.
Mars en Snickers waren anno 2012 de eerste A-merken verkrijgbaar bij Aldi. Voorheen verkocht de discounter enkel eigen labels. Bavaria volgde enkele jaren later.
Aldi laat daarmee de wens in vervulling gaan om het aanbod continue te verbeteren. Voor de A-merken heeft het als grootste voordeel dat er meer consumenten worden bereikt.
Laatste nieuws
-
18 okt Whole Foods over food trends in 2025
-
18 okt Nestlé kan via enzymatisch proces suikergehalte in reeks producten verlagen
-
18 okt Normec Foodcare introduceert de training Leveranciersaudit
-
18 okt Vraag en aanbod effectief afstemmen in de AGF-sector
-
17 okt Nestlé stelt omzetprognose naar beneden bij door zuinige consument
-
17 okt Meer omzet voor Sligro
-
17 okt Kennisevent: Optimale marketing van je product vs. misleiding van de consument
-
17 okt Melkconsumptie in Nederland daalt en gebruik van kaas en kwark neemt toe
-
16 okt United Dutch Breweries overgenomen door Brouwerij Martens
-
16 okt Nathalie Guillaume neemt het Fevia-voorzitterschap over van Anthony Botelberge
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan