Donald Duck gaat AGF Jumbo promoten
23 jun 2016 08:24
bron: foodpro
bron: foodpro
VEGHEL – Donald Duck gaat AGF van Jumbo promoten. Jumbo introduceert een kwartetspel om de verkoop van AGF te stimuleren. Bij 25 euro aan boodschappen is het kwartetspel gratis. Aldus Jumbo zelf.
De actie loopt van woensdag 22 tot en met woensdag 28 juni zolang de voorraad strekt. Het spel is verkrijgbaar bij ongeveer de helft van alle Jumbo vestigingen.
‘We weten hoe lastig het is om kinderen én volwassenen bewuster te maken meer groente en fruit te eten. Daarom zochten we naar een speelse en vrolijke manier om hierover naar onze klanten én hun gezin te communiceren. Bovenop de laagste prijs bieden we graag een leuke extra, waarbij we met de campagne rondom het Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet onze klanten proberen te inspireren om meer te variëren met groente en fruit’, aldus Wim Junte, interim verantwoordelijk voor de marketingafdeling.
Jumbo heeft op de eigen website een overzicht van alle deelnemende winkels staan.
Laatste nieuws
-
18 okt Whole Foods over food trends in 2025
-
18 okt Nestlé kan via enzymatisch proces suikergehalte in reeks producten verlagen
-
18 okt Normec Foodcare introduceert de training Leveranciersaudit
-
18 okt Vraag en aanbod effectief afstemmen in de AGF-sector
-
17 okt Nestlé stelt omzetprognose naar beneden bij door zuinige consument
-
17 okt Meer omzet voor Sligro
-
17 okt Kennisevent: Optimale marketing van je product vs. misleiding van de consument
-
17 okt Melkconsumptie in Nederland daalt en gebruik van kaas en kwark neemt toe
-
16 okt United Dutch Breweries overgenomen door Brouwerij Martens
-
16 okt Nathalie Guillaume neemt het Fevia-voorzitterschap over van Anthony Botelberge
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan