Heineken stapt ook in de Formule 1
10 jun 2016 08:33
bron: foodpro
bron: foodpro
MONZA- Naast Jumbo, Ziggo en Exact stapt ook Heineken in de Formule 1. Heineken verbindt zijn naam aan de Grand Prix van Monza in september.
Dit maakte Heineken bekend in Montreal, waar aanstaande zondag de Grand Prix gereden wordt. De Formule 1 en Heineken geven geen financiële details over de overeenkomst. Heineken sponsort ook onder andere de Champions League en het WK Rugby.
Heineken hanteert bij de Formule 1 de slogan 'If You Drive, Never Drink'. Sir Jackie Stewart (meervoudig wereldkampioen Formule 1) en oud-Formule 1 coureur David Coulthard worden de belangrijkste ambassadeurs van deze campagne.
Laatste nieuws
-
18 okt Whole Foods over food trends in 2025
-
18 okt Nestlé kan via enzymatisch proces suikergehalte in reeks producten verlagen
-
18 okt Normec Foodcare introduceert de training Leveranciersaudit
-
18 okt Vraag en aanbod effectief afstemmen in de AGF-sector
-
17 okt Nestlé stelt omzetprognose naar beneden bij door zuinige consument
-
17 okt Meer omzet voor Sligro
-
17 okt Kennisevent: Optimale marketing van je product vs. misleiding van de consument
-
17 okt Melkconsumptie in Nederland daalt en gebruik van kaas en kwark neemt toe
-
16 okt United Dutch Breweries overgenomen door Brouwerij Martens
-
16 okt Nathalie Guillaume neemt het Fevia-voorzitterschap over van Anthony Botelberge
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan