Marktonderzoek, optimaal in alle soorten en smaken
bron: foodpro
Wilt u vergelijkend smaakonderzoek doen? Een productverbetering toepassen? Schapmetingen uitvoeren? Passanten interviewen? Of uw service en klanttevredenheid monitoren? U kunt met Mobiel Centre iedere vorm van marktonderzoek (impliciet en expliciet) snel en budget-wise aanpakken.
Er zijn door het hele land verschillen in smaak en voorkeur, daarom testen wij in de basis op meerdere locaties. Op drie (of meer) landelijk gespreide Test Centres, bij uw filialen, op gebruiksmomenten in de customer journey of thuis bij de consumenten. Lees meer over de mogelijkheden!
Uw score en kansen
Kijk en vergelijk. Hoe scoort uw product of range t.o.v. uw concurrenten? Welke aspecten van het product zijn aan te passen? Hoe is de receptuur te verbeteren? Vergelijkend smaakonderzoek kan dit voor u duidelijk maken. Maar, er is meer te ontdekken.
Instore onderzoek
Voor diverse foodmerken, FMCG en retailers verzorgen we dagelijks door heel Nederland marktonderzoek. Bijvoorbeeld instore onderzoek, om te meten op het daadwerkelijke moment van beleven in de echte, fysieke omgeving.
Interviews of zelfbediening
Instore meten, kan met interviewers die 1-op-1 gesprekken aangaan. Of bijvoorbeeld met feedbackzuilen: uw consument interviewt zichzelf. Mobiel Centre Marktonderzoek is daarmee ook instore toonaangevend - u beschikt als beslisser automatisch over de juiste gegevens.
Neuro Research
Dat geldt ook voor uw scores qua verpakking, op het schap of in reclame-uiting. U komt tot nieuwe inzichten aan de hand van ons Neuro Research. Duik in het brein van de consument, meet het effect van o.a. designs, campagnes, reclame, usability en schapopstellingen.
Uw pilot of proefproject
Kortom, naast smaak-, product- en concepttesten kunt u met ons dus ook innoveren op instore en neuro. Van receptuuronderzoek, klanttevredenheid prijsmetingen, tellingen, consumentenpanels, verpakkingsonderzoek tot (aanvullende) Facial Coding en Eye Tracking. Voor alle soorten en smaken marktonderzoek.
Wilt u de mogelijkheden proeven?
Neem dan contact met ons op.
Harm Weber, Hanneke Sluijter of Laurids Nissen.
Mobiel Centre Marktonderzoek
Het grootste, onafhankelijke veldwerkbureau van Nederland.
Almere • Breda • Eindhoven • Groningen • Hilversum • Schiphol • Utrecht
Hoofdkantoor Markerkant 1401 • 1314 AP • Almere Stad • The Netherlands
t. +31 (0)36 531 46 04 • www.mobielcentre.nl • info@mobielcentre.nl
ISO 9001:2008 • ISO 20252 • ISO 26362
Laatste nieuws
-
18 okt Whole Foods over food trends in 2025
-
18 okt Nestlé kan via enzymatisch proces suikergehalte in reeks producten verlagen
-
18 okt Normec Foodcare introduceert de training Leveranciersaudit
-
18 okt Vraag en aanbod effectief afstemmen in de AGF-sector
-
17 okt Nestlé stelt omzetprognose naar beneden bij door zuinige consument
-
17 okt Meer omzet voor Sligro
-
17 okt Kennisevent: Optimale marketing van je product vs. misleiding van de consument
-
17 okt Melkconsumptie in Nederland daalt en gebruik van kaas en kwark neemt toe
-
16 okt United Dutch Breweries overgenomen door Brouwerij Martens
-
16 okt Nathalie Guillaume neemt het Fevia-voorzitterschap over van Anthony Botelberge
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan