AB Midden Nederland partner FoodPro Network
bron: foodpro
HOUTEN- AB Midden Nederland partner van FoodPro Network. Uitzendbureau AB Midden Nederland is één van de grootste uitzendorganisaties in Midden en Zuid West Nederland. Wij zijn DE flexpartner voor het leveren van medewerkers met de juiste mentaliteit, opleiding en ervaring. U kunt ook bij ons terecht voor vast personeel, payrolling en detachering.
AB Midden Nederland is ook actief in de Food branche. Wij leveren gemotiveerde aanpakkers en zijn altijd op zoek naar de juiste match. Als coöperatieve onderneming hebben wij meer dan 50 jaar ervaring in het vak. In die 50 jaar zijn zowel ons dienstenpakket als onze focus flink uitgebreid. Van oorsprong was AB Midden Nederland namelijk uitsluitend actief binnen de agrarische sector, maar intussen zijn wij een stuk breder gegroeid en hebben wij nu ook opdrachtgevers in 9 andere sectoren zoals in de Groenvoorziening, Bouw, Transport & Logistiek, Techniek, Fruit, Glastuinbouw, Infra, Agrarisch en natuurlijk Food.
Bij het selecteren van onze medewerkers is het voor ons belangrijk aan dat de kandidaten beschikken over de juiste werkhouding. De bedrijfscultuur van AB Midden Nederland wordt namelijk gekenmerkt door een nuchtere aanpakkersmentaliteit. Die zien we ook graag terug in ons personeel. Onze relatiebeheerders zijn uit hetzelfde hout gesneden. Ze denken proactief mee met uw productie- proces, personeelsplanning en behoefte aan tijdelijk personeel. Klant is koning, afspraak is afspraak, niet lullen maar poetsen is ons motto!
Voor vragen of vrijblijvende informatie kunt u terecht bij:
Caroline Duizer
030- 6382476
https://www.abmiddennederland.nl/sectoren/food-sector.aspx
Laatste nieuws
-
18 okt Whole Foods over food trends in 2025
-
18 okt Nestlé kan via enzymatisch proces suikergehalte in reeks producten verlagen
-
18 okt Normec Foodcare introduceert de training Leveranciersaudit
-
18 okt Vraag en aanbod effectief afstemmen in de AGF-sector
-
17 okt Nestlé stelt omzetprognose naar beneden bij door zuinige consument
-
17 okt Meer omzet voor Sligro
-
17 okt Kennisevent: Optimale marketing van je product vs. misleiding van de consument
-
17 okt Melkconsumptie in Nederland daalt en gebruik van kaas en kwark neemt toe
-
16 okt United Dutch Breweries overgenomen door Brouwerij Martens
-
16 okt Nathalie Guillaume neemt het Fevia-voorzitterschap over van Anthony Botelberge
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan