Aldi's kookkanaal op YouTube
11 mei 2016 10:14
bron: foodpro
bron: foodpro
LONDEN – Aldi Engeland heeft op YouTube een kanaal om kookfans aan zich te binden. Het kanaal moet leiden tot meer klanten.
Het kanaal The Taste Kitchen ging vorig jaar van start en heeft inmiddels een groot aantal abonnees.
Aldi speelt in op de trend waarbij traditionele kookboeken worden vervangen door YouTube. Thuiskoks kijken hierbij de kunstjes af van professionele koks.
Aldi is tevens sponsor van een aantal deelnemers aan de Olympische Spelen in Rio in 2016. Zij zullen vertellen hoe ze met eten omgaan en komen ook in sommige video's terug.
Laatste nieuws
-
18 okt Whole Foods over food trends in 2025
-
18 okt Nestlé kan via enzymatisch proces suikergehalte in reeks producten verlagen
-
18 okt Normec Foodcare introduceert de training Leveranciersaudit
-
18 okt Vraag en aanbod effectief afstemmen in de AGF-sector
-
17 okt Nestlé stelt omzetprognose naar beneden bij door zuinige consument
-
17 okt Meer omzet voor Sligro
-
17 okt Kennisevent: Optimale marketing van je product vs. misleiding van de consument
-
17 okt Melkconsumptie in Nederland daalt en gebruik van kaas en kwark neemt toe
-
16 okt United Dutch Breweries overgenomen door Brouwerij Martens
-
16 okt Nathalie Guillaume neemt het Fevia-voorzitterschap over van Anthony Botelberge
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan