Amazon test nieuw winkelconcept
22 okt 2024 06:07
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
Amazon heeft in Chicago een kleinschalige gemakswinkel geopend voor snelle boodschappen. De nieuwe Amazon Grocery is 350 m² groot en verkoopt een assortiment van 3.500 producten.
Het aanbod is vooral gericht op snelle boodschappen en voeding on-the-go. Klanten vinden er onder andere dranken, snacks, gebak, belegde broodjes, maaltijden, koffie en sushi, aldus Supermarket News. De winkel verkoopt geen Amazon huismerken, wel bekende merken zoals Lays, Fritos, Coca-Cola, Red Baron-pizza of Folgers-koffie.
Amazon Grocery heeft vier zelfscankassa’s en een Amazon One-kiosk waar Amazon Prime-leden kunnen betalen. Daarnaast kunnen klanten producten retourneren die ze op Amazon.com kochten.
Laatste nieuws
-
22 okt Europees Parlement eens met 2,7 miljoen voor ontslagen Match-Smatch medewerkers
-
22 okt Lidl Plus app krijgt zelfscanfunctie
-
22 okt ING: Arbeidsmarktkrapte zet voedingssector aan tot investeringen in robots
-
22 okt Staking bij AB InBev in Hoegaarden
-
22 okt Amazon test nieuw winkelconcept
-
22 okt Digitalisering voor MKB’ers in de voedingsindustrie
-
22 okt 6 tactieken om kosten te besparen met voedselproductie software
-
21 okt FNV kondigt alsnog actie aan bij dsm-firmenich
-
21 okt Meer omzet Vion, volume daalt
-
21 okt JAB Holding neemt het belang van Mondelez International in JDE Peet’s over
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan