Kennisevent: Optimale marketing van je product vs. misleiding van de consument

Een aantrekkelijke verpakking speelt een cruciale rol in de marketing en verkoop van producten. Het benadrukken van unieke en aantrekkelijke eigenschappen zoals uitzonderlijke kwaliteit, innovatieve functies, gezondheidsvoordelen en milieuaspecten is essentieel. Helaas kan hierbij (onbewust) misleiding van de consument optreden. Dergelijke praktijken ondermijnen het vertrouwen van de consument en kunnen aanzienlijke schade toebrengen aan de reputatie van je bedrijf.

In de wereld van marketing en reclame is het daarom belangrijk een balans te vinden tussen overtuigende communicatie en eerlijkheid. Tijdens dit kennisevent zullen wij je helpen misleiding te voorkomen en duidelijkheid verschaffen over de grens tussen effectieve marketing en misleiding. Hierbij zullen praktische inzichten en waardevolle tips gedeeld worden om je marketingstrategieën wat betreft verpakking en reclame te versterken zonder de consument te misleiden.

Tijdens dit kennisevent helpen we je graag op weg om deze uitdagingen aan te pakken.

Daarom nodigen we je graag uit op donderdag 07 november op ons Kennisevent: Optimale marketing van je product vs. misleiding van de consument - Normec Foodcare

Het evenement vindt plaats bij Normec Groen Agro Control in Delfgauw. Deelname is gratis (maar we rekenen wel een no-show fee aan van €50,- indien men afwezig is op het evenement en niet ten laatste 48u op voorhand heeft afgemeld).

Programma en aanmelden

 

Bron: Normec Foodcare - partner FoodPro Network

Laatste nieuws