Upfield gaat verder als Flora Food Group
bron: FoodPro Network
De producent van plantaardige spreads, margarines en andere zuivelalternatieven Upfield, het bedrijf achter merken zoals Becel en Blue Band, heeft zijn naam gewijzigd in Flora Food Group. De naamswijziging gaat onmiddellijk in op het Nederlandse bedrijfsniveau, met een gefaseerde aanpak op de wereldwijde markten van Flora Food Group in de komende maanden.
Flora Food Group wil producten leveren die betaalbaarder en duurzamer zijn dan zuivel. Het bedrijf wil inspelen op vier wereldwijde ontwikkelingen. Het bedrijf voorziet bevolkingsgroei, een groeiende vraag naar alternatieven voor zuivel, zorgen over dierenwelzijn en aanscherping van de milieuregelgeving. Met productie van plantaardige alternatieven voor boter en kaas en via smeersels, crèmes en plantaardige vloeistoffen wil het bedrijf daar een antwoord op bieden.
Laatste nieuws
-
19 sep Lidl-huismerk Freeway zoekt het randje op met nieuwe verpakking
-
19 sep Rabobank: Chocoladeprijzen gaan verder omhoog
-
19 sep Fonterra investeert in extra opslagcapaciteit voor kaas
-
19 sep Cursus Listeria in samenwerking met Wageningen Academy
-
19 sep Schrikken klanten terug van groenten en fruit in bulk? (video)
-
18 sep Europarlement blokkeert verruiming gifstoffen bij importvoedsel
-
18 sep Europese Investeringsbank leent 20 miljoen euro aan Deense start-up MATR Foods
-
18 sep Upfield gaat verder als Flora Food Group
-
18 sep Directeur Duurzaamheid vertrekt bij Avebe
-
18 sep Map Check 3 Inline gas analyse met Flow Control
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan