Amazon introduceert nieuw private label merk voor boodschappen
bron: FoodPro Network
Amazon heeft zijn private label assortiment uitgebreid met de lancering van een nieuw merk genaamd Amazon Saver.
De in Seattle gevestigde retailer noemde Amazon Saver een nieuw no-nonsense merk dat de budgetten voor boodschappen verder zal helpen. De meeste Amazon Saver-producten kosten minder dan $ 5, aldus Amazon.
Prime-leden krijgen 10% extra korting op Amazon Saver-aankopen. Amazon zegt dat het na verloop van tijd van plan is om meer dan 100 items aan de Amazon Saver-lijn toe te voegen. Producten die in eerste instantie op de markt worden gebracht, zijn onder meer crackers, koekjes, vleeswaren, honing, koffiemelk, pannenkoeksiroop, specerijen en ingeblikte groenten en fruit.
Gelijktijdig met de start van het merk heeft Amazon de besparingen voor Prime-leden uitgebreid naar meer dan 3.000 boodschappen.
Laatste nieuws
-
18 sep Europarlement blokkeert verruiming gifstoffen bij importvoedsel
-
18 sep Europese Investeringsbank leent 20 miljoen euro aan Deense start-up MATR Foods
-
18 sep Upfield gaat verder als Flora Food Group
-
18 sep Directeur Duurzaamheid vertrekt bij Avebe
-
18 sep Map Check 3 Inline gas analyse met Flow Control
-
18 sep F&B Visierapport | Digitale en duurzame transformatie
-
18 sep Duurzaam melkveebedrijf doet het ook economisch beter volgens WUR
-
18 sep Volautomatisch wegen, etiketteren en verpakken (video)
-
17 sep Flink ontvangt 135 miljoen van investeerders en opent tien nieuwe hubs
-
17 sep Intrafood:24: Ingrediënten & inspiratie voor innovatie in de voedingsindustrie 25 & 26 september
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan