Uber Eats-koeriers worden personal shoppers
bron: FoodPro Network
Klanten van Uber Eats kunnen binnenkort in realtime communiceren met koeriers terwijl die door de winkel lopen. Het bezorgen van boodschappen vertegenwoordigt al 14% van de omzet bij Uber Eats en het aantal orders is de afgelopen twee jaar verdubbeld.
Uber Eats ziet dan ook groot potentieel en onthulde daarom op een persevent in Londen een aantal nieuwe functies in de app die het serviceniveau significant moeten verbeteren. De koeriers worden echte personal shoppers.
De Courier Pick and Pack functionaliteit verbindt consumenten met een Uber Eats-koerier die voor hen naar de supermarkt gaat, hun bestelling ophaalt en aan huis aflevert. Daarbij kunnen klanten in realtime hun boodschappenlijstje nog aanpassen en zelfs met de bezorger praten terwijl die in de winkel loopt, bijvoorbeeld om een geschikt alternatief te vinden wanneer een product niet op voorraad blijkt. De bezorger kan ook foto’s doorsturen ter controle.
Uber Eats introduceerde de nieuwe diensten eerder al in de Verenigde Staten en nu dus in Europa. De primeur is voor het Verenigd Koninkrijk, andere landen zullen volgen.
Meer over
Laatste nieuws
-
16 sep Ghana heeft last van cacaosmokkel
-
16 sep Prijs van koffiebonen stijgt tot hoogste niveau sinds 2011
-
16 sep Amazon introduceert nieuw private label merk voor boodschappen
-
16 sep Yoghurt divisie General Mills verkocht aan twee Franse zuivelbedrijven
-
16 sep Hapklare innovatie: AI hervormt de voedingsindustrie
-
16 sep ERP starterskit voor foodbedrijven
-
13 sep SPAR en Statiegeld Nederland lanceren Statieheld-pilot op (universiteits)locaties
-
13 sep 10 finalisten voor de Lekkerste Bal Gehakt 2024
-
13 sep Voedselverspilling in supermarkten verder afgenomen
-
13 sep Rabobank: 'Voedingssector kan al stappen zetten in energietransitie'
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan