Miko Group verkoopt SAS Koffie aan Nimbus Investments
bron: FoodPro Network
Miko, de op Euronext Brussels genoteerde koffieservicespecialist, kondigt aan dat het dochterbedrijf SAS Koffie in Beerse heeft verkocht aan het Nederlandse investeringsbedrijf Nimbus.
Miko nam SAS over in 2021, met de bedoeling te diversifiëren naar het retail segment. Hierbij koopt de consument koffie in de supermarkt om thuis te consumeren. Van oudsher begeeft Miko zich zuiver in de out-of-home markt. Daarbij levert Miko een uitgebreide koffieservice aan kantoren, bedrijven, horeca en instellingen.
Miko is al meer dan 200 jaar actief in koffieservice. De groep haalde in 2023 een omzet van 289,8 miljoen euro. Miko is een internationale groep met eigen ondernemingen in België, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Polen, Tsjechië, Slowakije, en Australië.
Laatste nieuws
-
06 sep Welke supermarktketens zijn er in Italië?
-
06 sep Danone haalt Nutri-Score van drinkyoghurts
-
06 sep Vion bereikt principeovereenkomst met Tönnies Group voor de overname van de Duitse rundvleesactiviteiten
-
06 sep Wat komt er kijken bij specificatiebeheer?
-
06 sep Asda stort zich op huizenmarkt
-
06 sep 7 tips voor betere Food & Beverage inkoopprocedures
-
06 sep Hoe veilig is ons voedsel?
-
05 sep E.Leclerc marktleider en prijsleider in Frankrijk
-
05 sep Hoe ziet de voedingsindustrie eruit in Duitsland?
-
05 sep GFSI erkende standaarden: enkele voor- en nadelen
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan