Beneo verwerft belang in Duitse start-up Grillido
bron: FoodPro Network
MUNCHEN - De Belgische producent van voedingsingrediënten Beneo heeft een belang van 14% verworven in de Duitse start-up Grillido. Het bedrijf uit München richt zich op de ontwikkeling, productie, marketing en distributie van vleesvervangende producten en andere plantaardige producten voor op de BBQ. Een e-commerceplatform stelt het bedrijf in staat om consumenteninzichten te verkrijgen uit verkoop via diverse kanalen.
Beneo verwacht door de samenwerking met Grillido sneller waardevolle informatie te kunnen verkrijgen over de plantaardige voorkeuren en behoeften van consumenten. Het Belgische bedrijf denkt daarvan te kunnen profiteren bij de ontwikkeling van nieuwe producten.
De Duitse start-up heeft circa 30 medewerkers. Naast e-commerce omvat de multi-channel verkoopbenadering van het Duitse bedrijf ook verkopen aan retail- en foodservice bedrijven.
Laatste nieuws
-
06 sep Welke supermarktketens zijn er in Italië?
-
06 sep Danone haalt Nutri-Score van drinkyoghurts
-
06 sep Vion bereikt principeovereenkomst met Tönnies Group voor de overname van de Duitse rundvleesactiviteiten
-
06 sep Wat komt er kijken bij specificatiebeheer?
-
06 sep Asda stort zich op huizenmarkt
-
06 sep 7 tips voor betere Food & Beverage inkoopprocedures
-
06 sep Hoe veilig is ons voedsel?
-
05 sep E.Leclerc marktleider en prijsleider in Frankrijk
-
05 sep Hoe ziet de voedingsindustrie eruit in Duitsland?
-
05 sep GFSI erkende standaarden: enkele voor- en nadelen
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan