Bezorgdienst Albert Heijn kan grote drukte niet aan

16-10 13:17 | bron: FoodPro Network

ZAANDAM - De bezorgdienst van Albert Heijn is uit de lucht en de klantenservice is onbereikbaar. Volgens een woordvoerder van de supermarktketen is het sinds de persconferentie van dinsdag zo druk dat Albert Heijn het op sommige momenten niet aan kan.

Albert Heijn heeft al sinds het begin van de coronapandemie met grote drukte te maken, aldus de woordvoerder, maar deze week is het weer extreem druk. "We proberen zo lang mogelijk online open te blijven, maar als het echt niet meer gaat zetten we een melding op onze site dat bestellen tijdelijk niet mogelijk is," aldus een woordvoerder van de keten tegen Nu.nl.

De woordvoerder zegt dat de capaciteit op de bezorgservice al is uitgebreid om de grote toeloop aan te kunnen, maar dat dit niet kan voorkomen dat het af en toe te veel wordt. "Dan wordt de druk op onze bezorgblokken te groot en moeten we de vraag spreiden."

In de winkels is volgens Albert Heijn overigens nog niet veel te merken van toenemende drukte. Het gaat vooral om het bezorgen van boodschappen.





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
23 okt Edeka wil belang in Picnic verdubbelen
23 okt Pinstoring in alle winkels van Albert Heijn, Etos en Gall & Gall
23 okt ING: ‘Pinomzet foodretail stijgt 3 procentpunt'
23 okt Visie op gezond en circulair voedselsysteem in 2050
23 okt Download nu het onderzoek naar voedselveiligheid
23 okt Dagversproductie, de Formule 1 in de foodindustrie
22 okt ING voorziet forse groei Europese markt voor vlees- en zuivelvervangers
22 okt Vleesconsumptie in Nederland stijgt
22 okt Hogere verkoopcijfers maar lagere omzet voor Unilever
22 okt Horecasluiting en thuiswerken drukken resultaat Sligro
22 okt Vijf redenen voor de kwaliteitsmanager om te digitaliseren
22 okt Wat is een remote audit? En hoe werkt dit?
22 okt Handhygiënemonitoring met de meetinstrumenten van Hygiena
21 okt HEMA komt in handen van investeringsfonds en Jumbo familie van Eerd
21 okt Nestlé ziet omzet aantal producten met dubbele cijfers groeien
21 okt Tarieven vleeskeuringen niet inzichtelijk en gedeeltelijk te hoog
21 okt ING: 'Gedeeltelijke lockdown' raakt horeca hard, maar minder hard dan in maart
21 okt Vanaf nu ook efficiënt inspecteren? Zo doe je dat
21 okt Kaasboerderij Kaamps: Zekerheid over temperatuur stelt productieproces veilig
21 okt Blijf vanaf 12 euro per dag in contact met uw doelgroep: de voedingsindustrie
20 okt Voedselbanken ontvangen minder voedseldonaties
20 okt Wetenschappers: pas richtlijnen rond mogelijk ongezonde babyflesjes aan
20 okt Carrefour lanceert gepersonaliseerde voedselscore
20 okt Mondelēz opent onderzoekscentrum voor cacao
20 okt Remote auditeren bij GFSI-erkende schema’s: wat zijn de opties?
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?