Bezorgdienst Albert Heijn kan grote drukte niet aan

ZAANDAM - De bezorgdienst van Albert Heijn is uit de lucht en de klantenservice is onbereikbaar. Volgens een woordvoerder van de supermarktketen is het sinds de persconferentie van dinsdag zo druk dat Albert Heijn het op sommige momenten niet aan kan.

Albert Heijn heeft al sinds het begin van de coronapandemie met grote drukte te maken, aldus de woordvoerder, maar deze week is het weer extreem druk. "We proberen zo lang mogelijk online open te blijven, maar als het echt niet meer gaat zetten we een melding op onze site dat bestellen tijdelijk niet mogelijk is," aldus een woordvoerder van de keten tegen Nu.nl.

De woordvoerder zegt dat de capaciteit op de bezorgservice al is uitgebreid om de grote toeloop aan te kunnen, maar dat dit niet kan voorkomen dat het af en toe te veel wordt. "Dan wordt de druk op onze bezorgblokken te groot en moeten we de vraag spreiden."

In de winkels is volgens Albert Heijn overigens nog niet veel te merken van toenemende drukte. Het gaat vooral om het bezorgen van boodschappen.





Laatste nieuws