Whitepaper zout- en suikerreductie: 4 criteria voor succesvol reduceren
bron: FoodPro Network
DEN BOSCH - De redenen om zout en suiker in ons voedsel te reduceren zijn zeer divers. De mogelijkheden ook. Toevoeging ervan is er juist om (letterlijk) in de smaak te vallen bij de consument. Maar hoe belangrijk is ‘smaak’ in de foodsector? En waarom is zout- en suikerreductie een blijvertje?
Lees in de whitepaper zout- en suikerreductie van Normec Foodcare over de initiatieven die de laatste jaren zijn genomen in de sector, om meer inzicht te krijgen en reductie te realiseren. Hoe de consument kan wennen aan smaak met minder zout of suiker en hoe groot de invloed hiervan is. Enerzijds op de productie van ons voedsel en anderzijds op de consumptie. Immers: als iets niet lekker is, wordt het niet gekocht. Zelfs niet met een mooi verhaal.
Download de whitepaper zout- en suikerreductie
Bron: Normec Foodcare - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
19 apr Hogere prijzen en volumes bij Danone
-
19 apr Cacaoprijzen breken records
-
19 apr Mosa Meat start pilot-fabriek op Brightlands campus
-
19 apr Unilever zwakt duurzaamheidsdoel voor plastic af
-
19 apr Activistische aandeelhouders eisen gezonde voeding van Nestlé
-
19 apr Colruyt krijgt goedkeuring voor overname 54 Match- en Smatch-winkels
-
19 apr Cacaoboeren gaan in Brussel protesteren tegen lage prijzen
-
19 apr Starbucks opent elke drie dagen nieuwe vestiging in India
-
18 apr Greenyard neemt ijsjesfabrikant Crème de la Crème over
-
18 apr Worst uit het lab valt in de smaak bij eerste proeverij in Europa
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan