Carrefour verhoogt zijn e-commerce capaciteit
bron: FoodPro Network
BRUSSEL - Met een nieuwe technologische partner wil Carrefour zijn e-commerceactiviteiten operationeel naar een hoger niveau tillen en de klantervaring verbeteren. Hierbij is de primeur voor België, waarna andere landen zullen volgen.
Carrefour heeft hiervoor een exclusief partnership afgesloten met de Canadese softwarespecialist Food-X Technologies. Dit bedrijf heeft technologie ontwikkeld voor het beheren van e-commerce in de voedingssector. Carrefour wil op deze manier zijn productiviteit en de rentabiliteit verhogen binnen het online segment, die een sterke groei kent.
Carrefour België zal als eerste land het systeem implementeren. Met de oplossing van Food-X zullen de winkels van Carrefour een beroep kunnen doen op een gecentraliseerde voorbereiding van de online winkelbestellingen vanuit een nieuw distributiecentrum. Het nieuwe magazijn zal winkels bevoorraden die click & collect aanbieden, maar ook zorgen voor levering aan huis.
Laatste nieuws
-
28 mrt Jumbo gaat rode paprika, komkommer en bosui zonder plastic verpakking aanbieden
-
28 mrt Wouter Kolk stapt op bij Ahold Delhaize
-
28 mrt Tuinboon maakt chocola in Europa
-
28 mrt Foodwatch stapt naar RCC om misleiding met vrije-uitloopeieren
-
28 mrt Nederland grootste bierexporteur EU
-
28 mrt Gezonder en duurzamer eten kan volgens studie voor hetzelfde geld
-
28 mrt Hogere prijzen stuwen verkopen maker Spa-mineraalwater
-
28 mrt Huishoudens gooien dagelijks wereldwijd miljard maaltijden weg
-
28 mrt 2024 Trendrapport voor de voedings- en drankensector
-
28 mrt Onderzoek naar omkopingsrisico’s bij organisaties
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan