Blijf vanaf 12 euro per dag in contact met uw doelgroep: de voedingsindustrie

27-10 06:01 | bron: FoodPro Network

BREDA - FoodPro Network brengt sinds 2012 dagelijks nieuws en actualiteiten uit de voedingsindustrie. FoodPro Network behoort tot de best bezochte foodwebsites van Nederland en België. Het onderscheidend vermogen van FoodPro Network t.o.v. andere websites is dat het zich richt op directie & managementleden uit de voedingsindustrie. Personen die binnen hun organisatie beslissingsbevoegd zijn of die binnen hun expertise of adviserende rol een belangrijke stempel drukken op de dagelijkse gang van zaken. Wij garanderen dat minimaal 80% van onze doelgroep directie en/of management lid is in de voedingsindustrie.

Tijdens deze periode toch in contact blijven met de voedingsindustrie

Voor u is het ongetwijfeld erg belangrijk om tijdens deze periode toch zoveel mogelijk in contact te blijven met uw doelgroep in de voedingsindustrie. Wij bieden diverse content partnerships en mogelijkheden tot bannering. U bepaalt zelf op welke manier wij deze voor u verspreiden: alleen online, online & via onze LinkedIn-groep (+6.100 deelnemers) of via onze nieuwsbrief.

Via FoodPro Network bereikt u:

- 12.000 actieve e-mailadressen binnen de voedingsindustrie

- Minimaal 80% daarvan is decisionmaker (directe / managementlid) in de voedingsindustrie (garantie)

- Meer dan 6.100 volgers in onze LinkedIn groep

- Bovendien worden berichten vaak tientallen keren geliked en gedeeld.

 

Vanaf 12 euro per dag partner FoodPro Network

Uw bedrijf kan zich al vanaf 12 euro per dag aansluiten als partner bij FoodPro Network: het platform voor directie & managementleden uit de voedingsindustrie met dagelijks nieuws. 

 

Bekijk hier meer informatie of neem vrijblijvend contact met ons op.

 





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
23 nov HelloFresh neemt Amerikaanse branchegenoot Factor75 over
23 nov Danone ontslaat tot 2.000 werknemers
23 nov Model voorspelt groei van Listeria monocytogenes in kaas
23 nov Nestlé gaat voor volledig zichtbare bevoorradingsketen
23 nov 6 tips voor succesvolle (food) export
23 nov Webinar: How is Front-of-Pack Nutritional Labeling for Foods Used Around the World?
20 nov Albert Heijn breidt bezorggebied in Vlaanderen flink uit
20 nov 'Drastische aanpassing derde steunpakket ondernemers nodig'
20 nov 'Vanaf 2024 verbod op verkoop van tabak in supermarkten'
20 nov Efteling opent tijdelijke supermarkt
20 nov Iedere dag 'Happy hour' in Finse supermarkt
20 nov Avebe ziet kansen voor aardappeleiwit in vleesververvangers
20 nov Hoe bereik ik de voedingsindustrie?
19 nov GPS in Nunspeet vraagt faillissement aan
19 nov Vleesgroothandel De Klasse fuseert met Vlees van Wolvega
19 nov Ahold Delhaize koopt online supermarkt FreshDirect
19 nov NVWA publiceert Handboek nieuwe voedingsmiddelen
19 nov ING: Economie groeit weer in 2021
19 nov 12 Tips tegen voedselfraude
19 nov Aviko investeert in nieuwe fabriek
19 nov Meer tijd voor overstap op GS1 Global Data Model
18 nov Praktijklessen SVO in restaurant: studenten leren van chef-kok
18 nov Omzet van voedingsindustrie groeide in derde kwartaal met 1,8 procent
18 nov Unilever wil naar 1 miljard vega(n)-omzet
18 nov Rutte wil dat supermarkten meer doen voor naleving coronaregels
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?