Blijf vanaf 12 euro per dag in contact met uw doelgroep: de voedingsindustrie

24-09 06:01 | bron: FoodPro Network

BREDA - FoodPro Network brengt sinds 2012 dagelijks nieuws en actualiteiten uit de voedingsindustrie. FoodPro Network behoort tot de best bezochte foodwebsites van Nederland en België. Het onderscheidend vermogen van FoodPro Network t.o.v. andere websites is dat het zich richt op directie & managementleden uit de voedingsindustrie. Personen die binnen hun organisatie beslissingsbevoegd zijn of die binnen hun expertise of adviserende rol een belangrijke stempel drukken op de dagelijkse gang van zaken. Wij garanderen dat minimaal 80% van onze doelgroep directie en/of management lid is in de voedingsindustrie.

Tijdens deze periode toch in contact blijven met de voedingsindustrie

Voor u is het ongetwijfeld erg belangrijk om tijdens deze periode toch zoveel mogelijk in contact te blijven met uw doelgroep in de voedingsindustrie. Wij bieden diverse content partnerships en mogelijkheden tot bannering. U bepaalt zelf op welke manier wij deze voor u verspreiden: alleen online, online & via onze LinkedIn-groep (+5.600 deelnemers) of via onze nieuwsbrief.

Via FoodPro Network bereikt u:

- 12.000 actieve e-mailadressen binnen de voedingsindustrie

- Minimaal 80% daarvan is decisionmaker (directe / managementlid) in de voedingsindustrie (garantie)

- Meer dan 5.800 volgers in onze LinkedIn groep

- Bovendien worden berichten vaak tientallen keren geliked en gedeeld.

 

Vanaf 12 euro per dag partner FoodPro Network

Uw bedrijf kan zich al vanaf 12 euro per dag aansluiten als partner bij FoodPro Network: het platform voor directie & managementleden uit de voedingsindustrie met dagelijks nieuws. 

 

Bekijk hier meer informatie of neem vrijblijvend contact met ons op.

 





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
25 sep Picnic gaat samenwerken met Duits supermarktbedrijf
25 sep McDonald's officiële nieuwe partner van de Kinderboekenweek
25 sep Annemarieke de Haan (Unilever) per 2021 nieuwe voorzitter FNLI. Bas Roelofs (FrieslandCampina) nieuwe vicevoorzitter
25 sep Dagelijks haalt 1 miljard euro aan voedsel de winkel niet
25 sep De Braacken Groente & Fruit: De noodzaak voor kwalificatie 'Groenteman met ster'
25 sep Procesoptimalisatie in de voedingsindustrie volgens Bizerba
24 sep Belangrijke veiligheidswaarschuwing KIPS vegetarische paté 125 gram (allergenen)
24 sep Kamer wil langer belastinguitstel voor ondernemers
24 sep Biologische branche overhandigt 10-puntenplan aan minister Schouten
24 sep Uncle Ben’s voortaan Ben’s Original
24 sep Europese onenigheid over Nutri-Score
24 sep Arla bouwt nieuw innovatiecentrum in Denemarken
24 sep Van der Valk Zwolle, Enschede en Hengelo stapten over op digitale HACCP registratie met MyCCP
24 sep Blijf vanaf 12 euro per dag in contact met uw doelgroep: de voedingsindustrie
23 sep Boodschappen bezorgen is voor Albert Heijn nog geen goudmijn
23 sep Storing bij AH: online boodschappen doen niet mogelijk
23 sep Ahold Delhaize zet in op halvering van de voedselverspilling in 2030
23 sep 5 trends voor de voeding van morgen volgens jongeren
23 sep 12 Tips tegen voedselfraude (update)
22 sep Vivera opent vernieuwde fabriek
22 sep Onderzoek laat dringende noodzaak zien voor aanleren gezond gedrag op basisschool
22 sep Food Fellows komt met sauzen van geredde groenten
22 sep 'Bijna alle aanbiedingen in Nederlandse supermarkten zijn ongezond'
22 sep Direct efficiënt inspecteren. Kosteloos en zonder moeite!
22 sep Verkade: 'Datakwaliteit managen vereist een goede interne flow'
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?