Flink meer orders voor Takeaway

14-01 10:02 | bron: FoodPro Network

AMSTERDAM - Takeaway.com, het moederbedrijf van onder andere Thuisbezorgd, heeft in 2019 flink meer bestellingen verwerkt dan in 2018. Het aantal bestellingen nam vorig jaar met liefst 70% toe, aldus het bedrijf vanochtend in een persbericht.

Met name in Duitsland deed Takeaway goede zaken in 2019. Lieferando, het Duitse merk van Takeaway groeide met 113% in vergelijking met 2018. Het totaal aantal orders kwam in Duitsland uit op 69,5 miljoen.

In Nederland was er ook sprake van groei. Het aantal orders van Thuisbezorgd.nl nam toe met 16% en groeide tot ruim 38 miljoen. Onlangs werd de Britse maaltijdbezorgdienst Just Eat door Takeaway overgenomen na een maandenlange strijd met investeerder Prosus.

"Afgelopen jaar was op zo veel manieren een memorabel jaar voor ons bedrijf", aldus Takeaway.com-oprichter Jitse Groen. "En we zijn enthousiast om door te blijven bouwen aan de beste online maaltijdbezorger in 2020."

 

Bron: Takeaway

 





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
24 jan Nestlé gaat samenwerken met Canadese bedrijven voor toelevering van plantaardige ingrediënten
24 jan Britse toezichthouder onderzoekt overname Just Eat door Thuisbezorgd
24 jan Half miljoen euro boete voor vleesverwerker om bewust salmonellarisico
24 jan Nestlé verifieert driekwart van haar toeleveringsketen als ontbossingsvrij
24 jan Eten in Hong Kong
24 jan ‘Verified by GS1’ gelanceerd: duidelijk welk product bij welke barcode hoort
23 jan Starbucks werkt afvalvrij en klimaatpositief toe naar 50ste verjaardag
23 jan Tsjechische online supermarkt Rohlik bezig met grote opmars in Europa
23 jan Sligro ziet omzet met 2,1% stijgen, winst met 25% dalen
23 jan Oud-Unilever topman dringt aan op belastinghervormingen
23 jan Miljoenen sapflessen van Jumbo nu gemaakt van gerecyceld plastic
23 jan Hygiënerichtlijnen voor machines in de voedingsindustrie
23 jan Wake-on-LAN – de duurzame oplossing voor energiebesparing binnen uw bedrijf
22 jan Biologisch aandeel groeit naar 4,3%
22 jan WUR werkt aan Digital Twins van tomaat, voeding en boerenbedrijf
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?