Hopr wordt eerste Belgische online supermarkt

14-02 06:03 | bron: FoodPro Network

HASSELT - Hopr moet de eerste online supermarkt in België worden. Ondernemer Stijn Martens wil een websupermarkt openen, die naar het voorbeeld van het Nederlandse Picnic geen fysieke winkels heeft. Begin volgend jaar moet er een proefproject gaan draaien in een Belgische stad. In België zijn momenteel nog geen pure online supermarkten.

Martens wil dit concept nu ook in België uitwerken. "Begin volgend jaar wil ik een proefproject beginnen in een Belgische stad. Drie elektrische busjes zijn klaar en ik heb al contacten met leveranciers", aldus Martens tegen De Tijd. De financiering gebeurt volledig met eigen middelen en met de steun van vrienden en familie.

Martens: "Ik weet niet of het haalbaar is, maar ik wil het proberen. Ook Picnic is gestart met één wagentje. Nu zijn ze bezig aan een veroveringstocht in Nederland en Duitsland. Twee weken geleden haalden ze 250 miljoen euro op".





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
14 feb Albert Heijn roept loempiavellen terug
14 feb Heineken gaat 0.0-bier in kratten verkopen
14 feb Nestlé wil uiterlijk in 2025 haar verpakkingen voor 100% recyclen of hergebruiken
14 feb Hopr wordt eerste Belgische online supermarkt
14 feb Het complete weeg- en inspectiesysteem voor de versafdeling (video)
13 feb Nestlé boekt autonome omzetgroei van 3,5%
13 feb Omzet voedingswinkels in 2019 met 1,3% gestegen
13 feb Unilever stopt met reclame die gericht is op kinderen onder de twaalf
13 feb Voedselveiligheid is bij Ter Beke van cruciaal belang
13 feb Investeerders zetten fors in op Personalised Nutrition
13 feb Voedselveiligheid houdt levensmiddelenfabrikanten alert op de kwaliteit van hun perslucht
12 feb 1 Miljoen subsidie voor onderzoek naar meer marktaandeel voor vlees- en zuivelvervangers
12 feb Omzet Ahold Delhaize stijgt met 5,5% naar 66,3 miljard euro
12 feb Heineken verkoopt meer bier en ziet populariteit 0.0 verder toenemen
12 feb Rijker aanbod doet bezoeker van kantine vaker voor vegetarisch kiezen
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?