Conny Braams benoemd als Chief Digital & Marketing Officer bij Unilever
06 dec 2019 11:49
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
ROTTERDAM - Conny Braams is per 1 januari 2020 de nieuwe Chief Digital & Marketing Officer bij Unilever. De functie is nieuw bij het bedrijf. Hiervoor was Braams verantwoordelijk voor de activiteiten van Unilever in de Benelux, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en het noorden van Italië. Voorheen was zij tevens algemeen directeur Unilever Nederland.
Amanda Sourry, verantwoordelijk voor Unilever in Noord-Amerika, vertrekt. Zij wordt opgevolgd door Fabian Garcia. De nieuwe topman van Unilever voor Noord-Amerika was tussen 2016 en 2018 de CEO van Revlon.
Daarvoor werkte hij onder meer voor Palmolive Colgate en Procter & Gamble. Hij is tevens commissaris bij Kimberly Clark.
Laatste nieuws
-
19 apr Hogere prijzen en volumes bij Danone
-
19 apr Cacaoprijzen breken records
-
19 apr Mosa Meat start pilot-fabriek op Brightlands campus
-
19 apr Unilever zwakt duurzaamheidsdoel voor plastic af
-
19 apr Activistische aandeelhouders eisen gezonde voeding van Nestlé
-
19 apr Colruyt krijgt goedkeuring voor overname 54 Match- en Smatch-winkels
-
19 apr Cacaoboeren gaan in Brussel protesteren tegen lage prijzen
-
19 apr Starbucks opent elke drie dagen nieuwe vestiging in India
-
18 apr Greenyard neemt ijsjesfabrikant Crème de la Crème over
-
18 apr Worst uit het lab valt in de smaak bij eerste proeverij in Europa
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan