Takeaway wordt grote sponsor EK Voetbal 2020

12-11 08:29 | bron: FoodPro Network

AMSTERDAM - Takeaway.com, het moederbedrijf van onder andere Thuisbezorgd.nl, wordt een van de hoofdsponsoren van het EK voetbal van 2020. De maaltijdbezorgdienst wil op deze manier de verschillende merken, zoals het Duitse Lieferando.de, meer bekendheid geven, aldus Takeaway in een persbericht.

In de overeenkomst die Takeaway heeft getekend met voetbalbond UEFA is onder meer vastgelegd dat bij alle 51 wedstrijden de merken van het bezorgbedrijf op televisie en in de stadions te zien zullen zijn. Daarnaast kunnen mensen die bij de maaltijdbezorger eten bestellen kaarten winnen voor wedstrijden van het EK 2020.

Ook in stadions bezorgen

Het lijkt erop dat Takeaway.com ook in stadions wil gaan bezorgen gedurende de wedstrijden. De praktische uitwerking van dit plan is echter nog niet rond, aldus Takeaway tegen het Belgische HLN.

Het EK voetbal is doorgaans goed voor meer dan 5 miljard televisiekijkers en circa 3 miljoen stadion bezoekers.

 

Foto: ANP 





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
06 dec Marks & Spencer teelt verse kruiden in winkels
06 dec Conny Braams benoemd als Chief Digital & Marketing Officer bij Unilever
06 dec Omzet Campbell's iets gedaald
06 dec Nederlandse voedingsindustrie scoort hoog op arbeidsproductiviteit
06 dec Sainsbury’s biedt kleine merken een listing
06 dec LI-5600, een etiket boven én onderaan! (video)
05 dec Vleesverwerkend bedrijf Westfort in IJsselstein breidt verder uit
05 dec NVWA-tarieven gaan per 1 januari 2020 omhoog
05 dec Parlement: "Espresso moet op Werelderfgoedlijst"
05 dec GfK: Vier op tien huishoudens eet vleesvervangers
05 dec Heineken: 'Zonder goede data kunnen klanten onze producten niet verkopen.'
05 dec Geautomatiseerd wegen en etiketteren, niet enkel voor de allergrootste bedrijven (video)
04 dec Amerikaanse investeringsmaatschappij neemt belang in Nederlandse startup voor vleesvervangers
04 dec ING: 'Omzet supermarkten groeit in 2020 met 3%'
04 dec Oprichters Marqt proberen overname opnieuw te voorkomen
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?