Colruyt past ‘enkele tientallen’ prijzen aan na entree Jumbo in België
bron: FoodPro Network
HALLE - Colruyt voert een aantal prijsaanpassingen door na de opening van Jumbo in het Belgische Pelt. Het gaat om enkele tientallen producten, zowel A-merken als huismerken.
Circa 10 medewerkers van Colruyt gingen woensdag naar de nieuwe Jumbo in Pelt. Zij zouden zo'n 1.600 prijzen hebben genoteerd. Inmiddels heeft Colruyt ook al een aantal prijswijzigingen bekendgemaakt:
Product Oude prijs Nieuwe prijs
ARIEL vl.wasm.compact Color 30d 1,65L |
9,84 |
9,40 |
CÔTE D'OR puur 2x200g |
3,27 |
3,11 |
LOTUS pasta speculoos 720g |
3,47 |
3,18 |
CRISTAL BLIK 33CL |
0,95 |
0,88 |
Coca-Cola Light 50CL |
1,14 | 0,98 |
COCA-COLA ZERO SUGAR 33cl |
0,61 |
0,59 |
Colruyt blijft de goedkoopste
Uit een prijsvergelijking van Het Belang van Limburg blijkt dat Colruyt in Pelt de goedkoopste blijft. Volgens de krant is Colruyt 2,16% goedkoper dan Jumbo, terwijl Albert Heijn 0,84% goedkoper is. De andere concurrenten zijn iets duurder, maar de verschillen zijn relatief klein.
Laatste nieuws
-
24 apr TommyTomato haalt 1,9 miljoen groeigeld op voor de groentelunch op school
-
24 apr PepsiCo verlaagt zoutgehalte in chips van het merk Lay's
-
24 apr ABN AMRO: 'Voedingssector heeft doorbraaktechnologieën nodig voor halen klimaatdoelen'
-
24 apr Heineken zag bierverkoop eerste kwartaal aantrekken
-
24 apr Coca-Cola mocht manager ontslaan na omstreden deal Bas Smit
-
24 apr Waarschuwingslabel op ongezond voedsel drijft de prijs omhoog
-
24 apr Nederlanders zijn te verdelen in zes type food-consumenten
-
24 apr Verkrijg inzicht in wat er daadwerkelijk in je fabriek gebeurt
-
23 apr PepsiCo verkoopt weer meer frisdrank en chips
-
23 apr Reorganisatie bij Milcobel: 130 banen op de tocht
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan