Refresco ziet volume met 13,4% stijgen
20 mei 2019 08:29
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
MAARHEEZE - Frisdrank- en sappen bottelaar Refresco heeft zijn volume in het eerste kwartaal van 2019 met 13,4% zien stijgen naar 2,6 miljard liter. Het bedrijfsresultaat steeg van 44 miljoen naar 81 miljoen euro. Het nettoverlies van het bedrijf lag op 15 miljoen euro. In het eerste kwartaal van 2018 was dat nog 39 miljoen euro.
Het afzetvolume van retailermerken steeg met 14,2% tot 1,7 miljard liter, grotendeels door nieuwe en extra klantvolumes van eerdere Cott-bottelactiviteiten in Noord-Amerika en het Verenigd Koninkrijk. Het afzetvolume van de eigen merken van Refresco steeg met 11,8% naar 0,8 miljard liter.
Omzetcijfers zijn door Refresco niet bekendgemaakt.
Bron: Refresco
Laatste nieuws
-
19 apr Hogere prijzen en volumes bij Danone
-
19 apr Cacaoprijzen breken records
-
19 apr Mosa Meat start pilot-fabriek op Brightlands campus
-
19 apr Unilever zwakt duurzaamheidsdoel voor plastic af
-
19 apr Activistische aandeelhouders eisen gezonde voeding van Nestlé
-
19 apr Colruyt krijgt goedkeuring voor overname 54 Match- en Smatch-winkels
-
19 apr Cacaoboeren gaan in Brussel protesteren tegen lage prijzen
-
19 apr Starbucks opent elke drie dagen nieuwe vestiging in India
-
18 apr Greenyard neemt ijsjesfabrikant Crème de la Crème over
-
18 apr Worst uit het lab valt in de smaak bij eerste proeverij in Europa
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan