Recordomzet voor Royal Swinkels Family Brewers
bron: FoodPro Network
LIESHOUT - Royal Swinkels Family Brewers heeft in 2018 voor het vierde jaar op rij een recordomzet geboekt. Dat is met name te danken aan de alcoholvrije dranken en merken zoals La Trappe en Rodenbach. Voor Bavaria was de thuismarkt "wederom uitdagend", aldus de brouwer woensdag.
De netto-omzet steeg met 8,2 procent en bedroeg 713,1 miljoen euro. Het bedrijfsresultaat steeg met ruim 23 procent van 41,1 miljoen euro in 2017 naar 53,8 miljoen euro in 2018.
In 2018 veranderde het bedrijf de naam van Bavaria naar Royal Swinkels Family Brewers, wat volgens het bedrijf beter past bij de huidige werkzaamheden. De brouwer, die dit jaar driehonderd jaar bestaat, voert inmiddels 26 drankmerken. Daarvan verkocht het in 2018 in totaal acht miljoen hectoliter bier en 856.000 hectoliter frisdrank.
Foto: Bavaria
Laatste nieuws
-
23 apr PepsiCo verkoopt weer meer frisdrank en chips
-
23 apr Reorganisatie bij Milcobel: 130 banen op de tocht
-
23 apr Consumentenbond: Fabrikanten bezuinigen op dure ingrediënten
-
23 apr Producten van Danone, Dr. Oetker, Jacobs Douwe Egberts en Mondelez weer verkrijgbaar bij Jumbo
-
23 apr PFAS en voeding: een informatief webinar
-
23 apr Kumasi maakt frisdrank uit restproduct van cacaovrucht
-
23 apr TraceGains gaat samenwerking aan met FoodPro Network
-
22 apr Omzet en winst van Lactalis namen toe in 2023
-
22 apr Oxfam Novib: recordprijzen cacao gevolg van onderbetaling boeren
-
22 apr Franse supermarkten moeten klanten informeren over krimpflatie
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan