Wageningen University & Research publiceert Strategisch Plan voor periode 2019-2022

09-01 11:41 | bron: FoodPro Network

WAGENINGEN - In het nieuwe strategisch plan voor periode 2019-2022 roept Wageningen University & Research bestaande en nieuwe partners op tot meer samenwerking. Uitbreiding en intensivering van die samenwerking is noodzakelijk om oplossingen te vinden voor cruciale mondiale uitdagingen. "Meer dan ooit zullen we kennis van verschillende vakgebieden nodig hebben", aldus bestuursvoorzitter Louise Fresco.

In het Strategisch Plan (2019-2022) beschrijft Wageningen University & Research de wereldwijde uitdagingen in het domein van voedsel en leefomgeving.
 
De wereldbevolking groeit en er is een steeds grotere behoefte aan gezond, veelzijdig, veilig en duurzaam voedsel. Bovendien verandert het klimaat en worden fossiele brandstoffen schaarser.
 
Wageningen University & Research wil de komende jaren extra investeren in drie thema's: Verbonden circulariteit, Eiwittransitie en Digital Twins.
 
 
Bron: Wageningen University & Research - partner FoodPro Network




Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
18 mrt Nieuwe directeur Foodwatch Nederland
18 mrt Pilot SPAR University met versconcepten
18 mrt The Greenery robotiseert inpakproces in distributiecentrum Barendrecht
18 mrt Nestlé zet stappen in terugdringen van plastic afval
18 mrt Hoe overleeft u een onaangekondigde audit? 5 praktische tips voor continue voedselveiligheid
18 mrt Is het voor u belangrijk om onder hoge snelheid verpakte goederen te wegen en etiketteren? (video)
15 mrt Paardenvleesfraudeur in hoger beroep veroordeeld tot twintig maanden cel
15 mrt Een op drie supermarkten controleert leeftijd bij drankverkoop niet goed
15 mrt Greenyard schrapt 422 banen
15 mrt Liefst 143 extra medewerkers voor de NVWA door (no-deal) Brexit
15 mrt Zoutmonitor: vooral minder zout in industriebrood
15 mrt BRC Food 8: Veranderingen in de bedrijfscultuur
15 mrt Ambachtelijke producten in opmars in de UK
14 mrt ’30-40 procent supermarkten gaat verdwijnen’
14 mrt Bolscher gaat ook vegetarische en veganistische producten maken
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?