Wageningen University & Research publiceert Strategisch Plan voor periode 2019-2022
09 jan 2019 11:41
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
WAGENINGEN - In het nieuwe strategisch plan voor periode 2019-2022 roept Wageningen University & Research bestaande en nieuwe partners op tot meer samenwerking. Uitbreiding en intensivering van die samenwerking is noodzakelijk om oplossingen te vinden voor cruciale mondiale uitdagingen. "Meer dan ooit zullen we kennis van verschillende vakgebieden nodig hebben", aldus bestuursvoorzitter Louise Fresco.
In het Strategisch Plan (2019-2022) beschrijft Wageningen University & Research de wereldwijde uitdagingen in het domein van voedsel en leefomgeving.
De wereldbevolking groeit en er is een steeds grotere behoefte aan gezond, veelzijdig, veilig en duurzaam voedsel. Bovendien verandert het klimaat en worden fossiele brandstoffen schaarser.
Wageningen University & Research wil de komende jaren extra investeren in drie thema's: Verbonden circulariteit, Eiwittransitie en Digital Twins.
Bron: Wageningen University & Research - partner FoodPro Network
Laatste nieuws
-
25 apr Duitse vleesconsumptie nam in 2023 met 0,8% af
-
25 apr Unilever verkoopt meer producten
-
25 apr HelloFresh groeit met bezorging kant- en klaarmaaltijden
-
25 apr Dirk gaat personeel voorzien van bodycams
-
25 apr A-merken Nestlé blijven last houden van zuinige consument
-
25 apr EU verbiedt ongezonde aroma's voor rookworst en barbecuesaus
-
25 apr E.Leclerc marktleider en prijsleider in Frankrijk
-
25 apr Aviko werkt aan frietketen zonder CO2-uitstoot in 2030
-
25 apr Legionella-onderzoek: het belang van risicoanalyse en watermonsters
-
25 apr Nieuwe uitdaging binnen Odin voor directeur Theo Boon
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan