Gepersonaliseerde maaltijdbox op basis van het DNA-profiel
07 nov 2018 06:03
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
AMSTERDAM - Bilder & De Clercq is in samenwerking met Omnigen en DNAisyou met het concept DNA Foodbox gestart. Het gaat om een gepersonaliseerde maaltijdbox die het mogelijk maakt om gericht af te vallen gedurende een periode van 12 weken. De maaltijdbox is volledig gepersonaliseerd op basis van het DNA-profiel van de consument.
De DNA-foodbox kan worden aangevraagd via DNAfoodbox.com. Consumenten ontvangen eerst een DNA-kit waarmee ze wat wangslijm kunnen afnemen en terugsturen. De wetenschappers van Omnigen analyseren het DNA en bekijken vervolgens welke voeding hierbij past. De voedingexperts van Bilder & de Clercq gaan vervolgens aan de slag met recepten die passen bij het gevonden profiel.
De consument ontvangt vervolgens 12 weken lang een persoonlijke maaltijdbox. Hierin zitten 5 avondmaaltijden en 7 shakes voor het ontbijt en de lunch die volledig zijn afgestemd op het DNA van de consument.
Bron: Maaltijdbox.com
Laatste nieuws
-
29 mrt Omzet Ausnutria nam in 2023 met 11,3% af
-
29 mrt Aardappelen groeien sneller en beter met LED
-
29 mrt Lidl test hogere supermarktschappen
-
29 mrt China importeert weer wijn uit Australië
-
29 mrt De toegevoegde waarde van Aptean Food & Beverage ERP bij Tony’s Chocolonely
-
29 mrt Verzegel je maaltijden met een etiket! (video)
-
29 mrt Whitepaper: Kwaliteit als concurrentievoordeel in de voedingsmiddelenindustrie
-
28 mrt Jumbo gaat rode paprika, komkommer en bosui zonder plastic verpakking aanbieden
-
28 mrt Wouter Kolk stapt op bij Ahold Delhaize
-
28 mrt Tuinboon maakt chocola in Europa
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan