HelloFresh wil groei in Verenigde Staten aanjagen

15-10 06:05 | bron: FoodPro Network

FRANKFURT - Maaltijdbezorger HelloFresh gaat de komende maanden meer investeren om de groei verder aan te jagen. Dit heeft tot gevolg dat het Duitse bedrijf in het laatste kwartaal van dit jaar nog niet break-even zal draaien, zoals eerder gedacht. Dit punt wordt nu pas volgend jaar bereikt, is de verwachting.

Het extra geld dat HelloFresh reserveert voor groei, zal met name in de Verenigde Staten worden uitgegeven. Het bedrijf wil zijn selectie maaltijdboxen in het land uitbreiden en Amerikanen op sommige van zijn boxen korting geven.

Daarnaast gaat HelloFresh investeren in de in maart overgenomen branchegenoot Green Chef. Bedragen worden hierbij door HelloFresh niet genoemd.

HelloFresh verhoogde verder zijn omzetverwachtingen voor het lopende boekjaar. Op basis van gelijke wisselkoersen gaat de onderneming uit van een groei van maximaal 37 procent. Eerder werd gerekend op maximaal 35 procent meer opbrengsten.

Bron: ANP





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
22 mrt EIT Food investeert voor 56,4 miljoen euro in projecten voedingsindustrie
22 mrt Jumbo sinds btw-verhoging 4% duurder, Albert Heijn 5%
22 mrt Planbureau: Concurrentiepositie voedingsmiddelenindustrie lijdt onder Brexit
22 mrt Foodfotografie op locatie bij de klant
22 mrt Workshop disposable cleaning
21 mrt Aantal bedrijven onder toezicht Skal door de grens van 5.000
21 mrt PLUS gaat alleen nog kipvleeswaren met ster van Beter Leven keurmerk verkopen
21 mrt Online supermarkt Picnic snelst groeiende bedrijf van Nederland
21 mrt Babymelkpoeder blijft belangrijkste exportproduct naar China
21 mrt Download de verschillenmatrix FSSC 22000, BRC en IFS
21 mrt Voedselveiligheid: Bizerba op Empack 2019
20 mrt Productiewaarde vlees in 2026 ruim een derde hoger
20 mrt Colruyt: ‘Als Jumbo oorlog wil, dan is dat zo’
20 mrt Prijzen margarine in supermarkten fors hoger
20 mrt Nieuwe supermarkt Carrefour in Brussel: geen cash, geen kassa en geen schappen
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?