De impact van e-commerce

13-06 06:07 | bron: FoodPro Network

ALPHEN - De consument koopt steeds vaker online. Wat betekent dat voor u als producent? Zijn nieuwkomers als Hello Fresh en Picnic een kans of bedreiging? Hoe kunt u inspelen op het veranderende gedrag van consumenten? En welke kansen biedt de digitale revolutie? 

Er wordt veel over de rol van e-commerce gesproken, over exponentiele groeicijfers en rooskleurige toekomstperspectieven. Maar ook over keerzijde, over de logistieke uitdagingen en de moeilijkheid een sustainable businessmodel te ontwikkelen. Op 14 juni is er een themabijeenkomst gepland door de provincie Noord-Brabant en Holland Food Camp waarin dit onderwerp nader wordt uitgediept. Key-note speaker Jeroen van de Poll neemt ons mee in de digitaliserende maatschappij en het snel veranderende koopgedrag van de consument in nationale en internationale context. We zijn te gast bij De Jong Cheese in Alphen, een familiebedrijf dat sinds 1995 kazen maakt van hoge kwaliteit. Aanmelden voor deze bijeenkomst kan via j.lanting@n40.nl of via janet.lebbink@theexportnetwork.nl. De kosten bedragen € 50,= (ex-BTW) pp.  

TEN the export network biedt advies en support aan food & beverage bedrijven die over grenzen durven te kijken. Zij coördineert exportactiviteiten, stimuleert business development projecten en zet nieuwe internationale trajecten op. Daarnaast professionaliseert TEN bestaande exportactiviteiten en zijn de adviseurs werkzaam voor het SIB-programma (Starters International Business programma van de RVO) voor MKB-bedrijven. Voor meer informatie: www.theexportnetwork.nl of neem contact op voor een afspraak: http://www.theexportnetwork.nl/contact/.





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
17 aug Albert Heijn-topman: robotisering gaat ten koste van banen
17 aug Walmart boekt recordomzet
17 aug FrieslandCampina zet in op verdere verduurzaming met Top-Zuivellijn
17 aug Smaakonderzoek is hot, maar is het ook valide?
17 aug Inuline en oligofructose erkend als gezond voedingsvezel
17 aug 5 september: BRC Global Standard-Food Safety
16 aug China pakt voedselfraude aan
16 aug Foodora vindt geen koper en stopt in Nederland
16 aug Europese Commissie volop in conclaaf over stoplichtsysteem
16 aug Kellogg's vermindert zout- en suikergehalte van ontbijtgranen
16 aug Tweederde van de food professionals vindt dat NVWA meer bevoegdheden zou moeten krijgen
16 aug Opleiding: productieleider
15 aug Van Melik Food Groep start met nieuwbouw productiefaciliteit
15 aug Ook Sainsbury’s test kassaloos shoppen
15 aug Noord-Brabant in opkomst als wijnprovincie
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie