De impact van e-commerce

13-06 06:07 | bron: FoodPro Network

ALPHEN - De consument koopt steeds vaker online. Wat betekent dat voor u als producent? Zijn nieuwkomers als Hello Fresh en Picnic een kans of bedreiging? Hoe kunt u inspelen op het veranderende gedrag van consumenten? En welke kansen biedt de digitale revolutie? 

Er wordt veel over de rol van e-commerce gesproken, over exponentiele groeicijfers en rooskleurige toekomstperspectieven. Maar ook over keerzijde, over de logistieke uitdagingen en de moeilijkheid een sustainable businessmodel te ontwikkelen. Op 14 juni is er een themabijeenkomst gepland door de provincie Noord-Brabant en Holland Food Camp waarin dit onderwerp nader wordt uitgediept. Key-note speaker Jeroen van de Poll neemt ons mee in de digitaliserende maatschappij en het snel veranderende koopgedrag van de consument in nationale en internationale context. We zijn te gast bij De Jong Cheese in Alphen, een familiebedrijf dat sinds 1995 kazen maakt van hoge kwaliteit. Aanmelden voor deze bijeenkomst kan via j.lanting@n40.nl of via janet.lebbink@theexportnetwork.nl. De kosten bedragen € 50,= (ex-BTW) pp.  

TEN the export network biedt advies en support aan food & beverage bedrijven die over grenzen durven te kijken. Zij coördineert exportactiviteiten, stimuleert business development projecten en zet nieuwe internationale trajecten op. Daarnaast professionaliseert TEN bestaande exportactiviteiten en zijn de adviseurs werkzaam voor het SIB-programma (Starters International Business programma van de RVO) voor MKB-bedrijven. Voor meer informatie: www.theexportnetwork.nl of neem contact op voor een afspraak: http://www.theexportnetwork.nl/contact/.





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan middels het deelnameformulier


Laatste nieuws
15 okt Voedingscentrum: 'Pak snoepreclame op scholen en in games aan'
15 okt FNLI komt met innovatie-award
15 okt Mondelez maakt al zijn verpakkingen recyclebaar
15 okt Albert Heijn roept makreel terug vanwege listeria
15 okt Consumentenkoepel wil Europese regels voor misleidende info op voeding
15 okt HelloFresh wil groei in Verenigde Staten aanjagen
15 okt Bekijk de recalls in de voedingsindustrie (EU)
15 okt 12 december: Workshop: Social Media in de voedingsindustrie
12 okt Kellogg's vermindert zout- en suikergehalte van ontbijtgranen
12 okt Multinationals goed voor 30 procent van Nederlandse economie
12 okt NestlĂ© wil uiterlijk in 2025 haar verpakkingen voor 100% recyclen of hergebruiken
12 okt Nieuwe Europese wetgeving voor etikettering producten
12 okt Vijf actuele supermarkttrends
12 okt 15 november: BRC Global Standard-Food Safety
11 okt China pakt voedselfraude aan
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie