De impact van e-commerce

13-06 06:07 | bron: FoodPro Network

ALPHEN - De consument koopt steeds vaker online. Wat betekent dat voor u als producent? Zijn nieuwkomers als Hello Fresh en Picnic een kans of bedreiging? Hoe kunt u inspelen op het veranderende gedrag van consumenten? En welke kansen biedt de digitale revolutie? 

Er wordt veel over de rol van e-commerce gesproken, over exponentiele groeicijfers en rooskleurige toekomstperspectieven. Maar ook over keerzijde, over de logistieke uitdagingen en de moeilijkheid een sustainable businessmodel te ontwikkelen. Op 14 juni is er een themabijeenkomst gepland door de provincie Noord-Brabant en Holland Food Camp waarin dit onderwerp nader wordt uitgediept. Key-note speaker Jeroen van de Poll neemt ons mee in de digitaliserende maatschappij en het snel veranderende koopgedrag van de consument in nationale en internationale context. We zijn te gast bij De Jong Cheese in Alphen, een familiebedrijf dat sinds 1995 kazen maakt van hoge kwaliteit. Aanmelden voor deze bijeenkomst kan via j.lanting@n40.nl of via janet.lebbink@theexportnetwork.nl. De kosten bedragen € 50,= (ex-BTW) pp.  

TEN the export network biedt advies en support aan food & beverage bedrijven die over grenzen durven te kijken. Zij coördineert exportactiviteiten, stimuleert business development projecten en zet nieuwe internationale trajecten op. Daarnaast professionaliseert TEN bestaande exportactiviteiten en zijn de adviseurs werkzaam voor het SIB-programma (Starters International Business programma van de RVO) voor MKB-bedrijven. Voor meer informatie: www.theexportnetwork.nl of neem contact op voor een afspraak: http://www.theexportnetwork.nl/contact/.





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
20 mei Albert Heijn start proef met dynamisch afprijzen van kip en vis
20 mei Refresco ziet volume met 13,4% stijgen
20 mei Nestlé, Carrefour en IBM starten blockchainproject (video)
20 mei Vleesindustrie blijft wereldwijd groeien
20 mei Bizerba bezoekt nationaal en internationaal kampioen Slagerij Kastelein (video)
17 mei Grootste deel voedsel en dranken uit de EU gaat naar Verenigde Staten
17 mei Picnic werkt aan een aparte cao voor e-commerce-bedrijven
17 mei Amazon investeert in maaltijdbezorger Deliveroo
17 mei Nutriscore laat zien: veel ‘verantwoorde’ tussendoortjes niet zo gezond
17 mei Vlees verwerk je met Bizerba! (video)
17 mei Advanced Food Microbiology online courses
16 mei Inspectie legt vleeswarenfabriek Jos Slippens stil vanwege onwel geworden werknemers
16 mei Vleeswarenindustrie: 'Zorgen over filet americain ongefundeerd en onnodig'
16 mei Nestlé stoot de divisie Huidverzorgingsproducten af en focust zich volledig op voeding
16 mei ’30-40 procent supermarkten gaat verdwijnen’
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?