3 juli: Workshop: Social Media in de voedingsindustrie
bron: FoodPro Network
GOIRLE - Social Media is een steeds belangrijker wordend thema in de voedingsindustrie. Reputatie & Imago spelen een belangrijke rol. In de dagelijkse praktijk krijgt u te maken met Social Media. Hier liggen kansen, maar ook bedreigingen. Tijdens de Masterclass krijgt u praktische tips. Enerzijds om kansen te benutten, anderzijds om bedreigingen te beheersen.
Doel
Het doel van deze training is het optimaal benutten en beheersen van Social Media. U krijgt hiervoor de kennis aangereikt. De cursist heeft na afloop van deze training voldoende kennis en inzicht om binnen de eigen werksituatie Social Media optimaal te kunnen benutten en beheersen.
Punten die aan bod komen:
- Hoe genereer ik meer omzet / leads uit Social Media
- Wat zijn de kansen / wat zijn de bedreigingen?
- Wat werkt wel / wat werkt niet?
- Hoe ziet de toekomst van Social Media eruit
Programma
Van 10.00 tot 13.00. Neem tijdens de training uw eigen laptop & mobile device mee!
U kunt zich aanmelden door het sturen van een e-mail naar: info@foodpro-network.nl met als titel 'Aanmelding Workshop Social Media'
FoodPro Network leden betalen: € 295,- (overige personen betalen € 395,- inclusief lunch)
Wij geven deze training ook Incompany (minimaal 10 aanmeldingen)
Laatste nieuws
-
28 mrt Wouter Kolk stapt op bij Ahold Delhaize
-
28 mrt Tuinboon maakt chocola in Europa
-
28 mrt Foodwatch stapt naar RCC om misleiding met vrije-uitloopeieren
-
28 mrt Nederland grootste bierexporteur EU
-
28 mrt Gezonder en duurzamer eten kan volgens studie voor hetzelfde geld
-
28 mrt Hogere prijzen stuwen verkopen maker Spa-mineraalwater
-
28 mrt Huishoudens gooien dagelijks wereldwijd miljard maaltijden weg
-
28 mrt 2024 Trendrapport voor de voedings- en drankensector
-
28 mrt Onderzoek naar omkopingsrisico’s bij organisaties
-
27 mrt Rode cijfers voor Plus en COOP
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan