27 maart: Workshop: Social Media in de voedingsindustrie

13-03 06:01 | bron: FoodPro Network

BREDA - Social Media is een steeds belangrijker wordend thema in de voedingsindustrie. Reputatie & Imago spelen een belangrijke rol. In de dagelijkse praktijk krijgt u te maken met Social Media. Hier liggen kansen, maar ook bedreigingen. Tijdens de Masterclass krijgt u praktische tips. Enerzijds om kansen te benutten, anderzijds om bedreigingen te beheersen.

Doel

Het doel van deze training is het optimaal benutten en beheersen van Social Media. U krijgt hiervoor de kennis aangereikt. De cursist heeft na afloop van deze training voldoende kennis en inzicht om binnen de eigen werksituatie Social Media optimaal te kunnen benutten en beheersen.

Punten die aan bod komen:

- Hoe genereer ik meer omzet / leads uit Social Media

- Wat zijn de kansen / wat zijn de bedreigingen?

- Wat werkt wel / wat werkt niet?

- Hoe ziet de toekomst van Social Media eruit

Programma

Van 10.00 tot 13.00. Neem tijdens de training uw eigen laptop & mobile device mee! 

U kunt zich aanmelden door het sturen van een e-mail naar: info@foodpro-network.nl met als titel 'Aanmelding Workshop Social Media'

FoodPro Network leden betalen: € 295,- (overige personen betalen € 395,- inclusief lunch)

Wij geven deze training ook Incompany (minimaal 10 aanmeldingen)





Uw nieuws hier? neem dan contact met ons op

Geef een reactie
Je moet inloggen om te kunnen reageren.
Heb je nog geen account, maak dan een account aan


Laatste nieuws
22 mrt EIT Food investeert voor 56,4 miljoen euro in projecten voedingsindustrie
22 mrt Jumbo sinds btw-verhoging 4% duurder, Albert Heijn 5%
22 mrt Planbureau: Concurrentiepositie voedingsmiddelenindustrie lijdt onder Brexit
22 mrt Foodfotografie op locatie bij de klant
22 mrt Workshop disposable cleaning
21 mrt Aantal bedrijven onder toezicht Skal door de grens van 5.000
21 mrt PLUS gaat alleen nog kipvleeswaren met ster van Beter Leven keurmerk verkopen
21 mrt Online supermarkt Picnic snelst groeiende bedrijf van Nederland
21 mrt Babymelkpoeder blijft belangrijkste exportproduct naar China
21 mrt Download de verschillenmatrix FSSC 22000, BRC en IFS
21 mrt Voedselveiligheid: Bizerba op Empack 2019
20 mrt Productiewaarde vlees in 2026 ruim een derde hoger
20 mrt Colruyt: ‘Als Jumbo oorlog wil, dan is dat zo’
20 mrt Prijzen margarine in supermarkten fors hoger
20 mrt Nieuwe supermarkt Carrefour in Brussel: geen cash, geen kassa en geen schappen
Het FoodPro netwerk
FoodPro Network verbindt professionals in de voedingsindustrie met elkaar. Word ook onderdeel van FoodPro Network!
Spotlight
advertentie
uw banner hier?